بی نام .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

چهار شنبه 15 شهريور 1391
ن :

بی نام .....

سلام .....

 

ستاره های شام را ، من به تو هدیه می کنم ...

به بطن این غریب من ، چو ابر گریه می کنم .....

مرا که راضی ام به مرگ ، به خاک خود اسیر کن ...

به یک اشاره ات بیا ، خون به تن کویر کن .....

تمام عمر سوختم ، نشد ، نبود ، مرحمی ...

هر آنکه لاف عشق زد ، شد به غمم بار غمی .....

دو چشم خویش بسته ام ، بر تن عشق بینوا ...

تلخی شوکران به کام ، ز هر که گفت و شد دوا .....

ببر ز من به یادگار ، شعر پر از خون مرا ...

سهم من این دلکده شد ، تو هم به سهم من درآ .....

 

" ه.م غروب "

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت16:17---22 شهريور 1391
خیلی زیبا بود


البته بازم فکر می کنم قبلا شنیدده بودم اما اینبار تشکر کتبی یه چیز دیگه است پاسخ:سلام ...
از محبت بی دریغ شما ممنونم و این رو کتبا اعلام می کنم .....

پاسخ:سلام مجدد ... راستی یادم رفت نه تنها کتبا اعلام می کنم اگر نیاز بود سند محضری هم می زنم .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.